2011. december 26., hétfő

Simone Elkeles - Perfect Chemistry

Honnan akadtam rá?
A yareads.com-on nagyon hirdették, úgyhogy gondoltam elolvasom:)
6/5
Miért?
Amikor megláttam a könyvesboltban és elolvastam a fülszöveget, azt gondoltam, hogy jajj de jó egy boldog, vicces regény szerelemről. Pont az amire szükségem volt. Hát ennek szöges ellentéte. Úgyhogy vonjuk le a tanúlságot, és utáljuk a fülszövegeket! Mindig is üldöztem őket, és ez a könyv is csak megerősített abban, higy mind rossz.
Szóval van két főhősünk, a pompomlányok vezetője, a gyönyörű Brittany, és a Latin Vér, az iskola gengszerei szövetségének gyökeres tagja, az izmos, helyes Alex. Brittyany a tökéletes amerikai álmot éli: a családja gazdag, a szülei sikeresek és az iskola focicsapatának kapitányával jár, Colinnal. Azt hisszük, hogy rendkívül felszínes, de az írónő ügyesen gondoskodik róla, hogy ne legyen ellenszenves, pedig az ilyen embereket kerültem egész életemben. Szóval Brittany, egy különtöltött nyár után még mindig biztos benne, hogy Colinnal ők az álompár, és látszólag az a legnagyobb problémája, hogy Alex mellé ültetik kémián a pasija helyett. Időközben megtudjuk, hogy van egy nővére aki Little-kóros, az anyukája pedig nincs a helyzet magaslatán, és minden idegességét Brittanyn tölti ki, de ebből kívülről semmi sem látszik, mert kínosan ügyelnek rá, hogy mindenkinek tökéletesnek tűnjenek.
Eközben ott van Alex is, aki a Latin Vér tagja, folyton embereket ver meg, és kábítószerügyekbe keveredik, de mindenki ( aki olvassa mmint ) elolvad tőle, mert azonnal megtudjuk, hogy azért csinálja, hogy megmentse a családját, és, hogy az öccseinek ne kelljen belépnie. Abba is beleavatnak, hogy Alex apját a szeme láttára ölték meg amikor még csak hat éves volt. Egy szó mint száz van egy főhősünk, aki engem teljesen Cassandra Clare főhőseire emlékeztet ( Will és Jace ): falat épít maga köré és senkit nem enged be, kivéve egy pár embert + a lányt akibe beleszeret. Nos hát Alexet szivatják a barátai, ezért fogad az egyikkel, hogy lefekteti Brittyanyt két hónapon belül. És itt kezdődik a totális kalamajka.
Csak arra nem számít senki, hogy időközben egymásba szeretnek, és semmi más nem fog számítani.
A többi részletet nem szeretném elárulni. Tessék elolvasni!
Legyen annyi elég, hogy bár nagyon giccses a vége, ehhez a regényhez nagyon jól megy, leginkább azért, mert erre számítanánk legkevésbé. Tele van fordulatokkal, és egyáltalán nem az, aminek a borító alapján gondolnánk. Mindenkinek nagyon ajánlom!
UI.: Aki nem szeret sírni a könyveken az inkább hagyja ki, de a többieknek hajrá:)))))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése