2011. július 4., hétfő

Kezdés:)

Hát igen... a kezdés sosem könnyű. Leginkább csak arra bírok gondolni, hogy leírom, hogy miért is kedztem a blogot és, hogy mit fogok írni.
Szóval hát a történet ott kezdődik, hogy elolvastam a Twilightot. Szerintem a legtöbb embernek az én korosztályomban ez a könyv jelentette az olvasás elkezdését és az igazi inspirációt. Velem sem történt másképp. Azonnal beleszerettem a vámpír fiú és a normális lány történetébe, és függővé váltam. Egy újabb lépcsőt jelentett az, amikor  twilighton kívül elkezdtem olvasni más könyveket, ugyanis új szenvedélyem első évében csak azt olvastam ( csak az első részt 43-szor ). Aztán jött Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozata. Cassie Jacéért otthagytam Edward Cullent:$ Egy egész nyáron keresztül olvastam újra meg újra az első három kötetet, és midenkivel megpróbáltam elolvastatni magam körül, több-kevesebb sikerrel. Amikor kiderült, hogy a következő részt csak a következő év áprilisában fogják kiadni először teljes letargiába sülyedtem, aztán elmentem a Libribe és bevásároltam magamnak egy jó nagy adagot a könyvmolyképző vöröspöttyök köteteiből, leginkább azt remélve, hogy találok valami nagyon jó könyvet amit hasonlóan sokszor elolvashatok. Nem találtam olyat, ami annyira tetszett volna, mint a Végzet ereklyéi, de rengeteg könyvet elolvastam és rájöttem, hogy én nagyon szeretek olvasni. A blog ötlete onnan jött, hogy senki körülöttem nem olvas olyan könyveket, mint én és ezért senkivel nem tudok róluk igazán beszélgetni, ezért most itt vagyok és elkezdtem ide írni!:)
Remélem hasznosnak fogjátok találni, és tetszeni fog!
XOXO
H.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése