2011. július 26., kedd

Harry Potter és a Halál Ereklyéi part II


Na ki látta a legújabb HP filmet???
Rengeteg visszajelzést kaptam, és sajnos a nagyrészük negatív volt. Én személy szerint fanatikus vagyok, már többször megnéztem moziban, és nagyon tetszett. Najó kivéve az epilógus, de nem baj. Egy kis szépséghiba kell!:D
Najó szóval nekem körülbelül a negyedik rész óta a filmekben nem Harry karaktere a legszimpatikusabb. Lehet, hogy ez csak a barátaim hatása, de valahogy nem csípem annyira attól függetlnül, hogy a könyvekben nagyon is szeretem. Itt sem utálom félreértés ne essék, de valahogy nem a kedvencem.
A filmben nagyon szeretem Nevillet. Olyan aranyos, hogy olyan kis szerencsétlen, de mégis van szíve:))))) Aztán Drako Melfoy!!!! Ghrrrrrrr!!!!!! Nem a színész tetszik!!!! Nekem nem igazán jön be, ha egy fiúnak hidrogénezve van a haja, de valahogy ő nagyon vicces. Nem a beszólásai, hanem az, hogy adja a nagyfiút, de közben folyton mefutamodik! Aztán bár utálom, de nagyon jókat tudok nevetni Voldemorton! Nektek melyik rész tetszett legjobban????
A mostani filmben volt egy olyan mozzanata, amikor annyira röhögtünk, hogy ki akartak küldeni a moziból:DDDDD
Harry Potter is dead!!!! YE-HE-HE!!!!
Ismerős????:D
Na midegy egyszóval jókat tudtam nevetni ezen a filmen is. Régebben a nővéremmel néztem őket, amikor még mindeketten kisebbek voltunk és szemüvegesek:D És mindig a félelmetes részeknél lekaptuk a szemüvegünket, mondván ha nem látjuk, nem félünk:D Így visszagondolva ez is eléggé vicces:DDDDDDDDDD Aztán ami még nagyon tetszik a filmekkel kapcsolatban az a látványtechnika!!!!! Annyira szépen meg van csinálva, hogy egyszer sem mondtam azt, hogy na látod? Ez is számítógéppel van megcsinálva:DDD Szóval nagy általánosságban mindenkinek ajánlom! Még azoknak is akik teljesen film-ellenesek, és csak a köyvet szeretik. Szerintem nagyon szórakoztató a film, úgyhogy ha mást nem is, akkor egy jót lehet rajta nevetni!!!:DDDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése