2011. július 9., szombat

Cassandra Clare - City of Fallen Angels

Honnan hallottam róla?
Nagy Mortal Instuments fan vagyok, így alap volt, hogy azonnal elolvastam, amint a kezembe került:)))
5/5
Miért?
A könyv egészében nagyon tetszett, sokáig a htása alatt voltam, de voltak benne olyan dolgok, amiket Clare túl egyszerűen oldott meg.
A rejtély maga nagyon jó volt, tetszett, az, hogy először Camillere terelte a gyanút, aztán kiderült, hogy egy nála sokkal nagyobb hatalmú ember utasítására gyilkolta meg az árnyvadászokat. A Clary Jace szerelmi szál annyira jól volt megírva, hogy azt el nem bírom mondani. Amikor kiderült, hogy lesz még három része a City of Glass után a soroztnak, elkezdtem félni, hogy akkor most mi lesz Claryvel és Jaceszel. Mármint, hogy a sima, bodog szerelem mind nagyon szép és jó, de nem könyvtéma. Túl egyszerű, és nincs benne semmi akció, ezért szólnak a könyvek és a filmek mindig beteljesíthetetlen szerelemről. Szóval féltem, hogy Clary és Jace az egyik kedvenc szerelmes párom a könyvekből, netán unalmassá válik. De Clare ezt is megoldotta. Jacenek ugyanis démoni hatásra rémálmai lesznek, amikben azt látja, hogy hát khmmm khmmm Claryvel, aztán hirtelen megöli. Ez most így nagyon hülyén hangzik, meg miféle beteg állat ölné meg miközben... de Clare ezt is, mint minden mást annyira jól le tudja írni, hogy megvesszük az ötletet. Aztán vannak azok a részek, amikor Jace leereszti a védvonalat, és beengedi Claryt. Azok voltak a kedvenceim! A sikátorban az esőben, meg az intézetben...8))))))) 
Ami nem tetszett:
Túl egyszerű volt a Lilith ügy megoldása. Egy démon, aki már több mint 2000 éve él meg minden, azt, hogy tudja Simon Lewis, az egész könyv legnagyobb lúzere megölni????????? Ez nagyon nem tetszett nekem. Lilith olyan bizonyos kemény ellenségnek bizonyult, aki nem hal meg semmitől, és akit a végén ugyanúgy, mint Valentinet valaki nagyobb jó fog megölni. Ehelyett Simon. Na ez az ami nagyon nem jött be. A másik a lógóvég. Persze ez Clarenek nagyon jó, hogy olyan véget ad nekünk amivel garantálja, hogy meg fogjuk venni a következő részt, de szerintem ha kicsit kímálné az idegrendszerünket, akkor is megvennénk annyira jó.
Sírós?:
Nem, egyáltalán nem.
Oldalszám: 
400 valamennyi asszem a könyv. Nekem eBookban van meg, az 183.
Várom-e a folytatást?
Iiiiiiigen nagyon nagyon nagyon!!!!!!:)))))))))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése