2011. augusztus 5., péntek

Fallen film???:)))

Igen! A filmre a jogokat megvette a Disney, méghozzá mind a négy kötetre. Még nem állítják biztosan, hogy el is fog készülni, de a könyv akkora sikert aratott, hogy nagyon valószínű:) Nos én személy szerint nem rajongok a Fallen-ért, nem tetszett annyira a könyv, volt olyan része, amit kifejezetten untam, de a folytatásai nagyon jól sikerültek, főleg a harmadik rész!:) ( még olvasás alatt, de hamarosan írom a kritikát, és eddig nagyon tetszik! ) Vannak benne nagyon eredeti ötletek, és végre nem tudom, hogy mi a nagy relytély, amit Lucenak ki kell találni! Na, de nem mondok többet, jövő héten írom a kritikát igérem! Szóval! A Harry Potter filmeket is azért szeretem, mert nagyon szépen vannak megcsinálva, nagyon tetszik a grafika, és szerintem ebben a sorozatban is vannak olyan elemek, amelyek szépen megcsinálva nagyon hatásosak tudnak lenni, és szerintem nagyot tudnak emelni a történet színvonalán ami valljuk be, annyira nem magával ragadó. Na mindegy ez az én magán véleményem, senkit nem szeretnék elrettenteni az olvasástól, mert egyszer nem rossz.
Passion kritika jövő héten!
H.:)))))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése