2011. július 6., szerda

Cassandra Clare - Hamuváros

Honnan hallottam róla?
Elolvastam a Csontváros, és annyira fanatikus lettem, hogy azonnal meg kellett vennem:))))
5/5
Miért?
Ez olyasféle depressziós második rész akar lenni, és ez nagyon is sikerül neki, de valahogy mégsem. Tudom, hogy ennek a mondatnak semmi értelme nincsen, de nem tudom máshogy megfogalmazni:)
Szóval amit mondok, annak az a lényege, hogy egy részről depressziós második rész, Clary és Jace nem lehetnek együtt, mert testvérek, de szeretik egymást, és arra vágynak legjobban, hogy megcsókolhassák egymást. ( Tündérudvar vagy milyen jelenet:$ ) Ez az érzelmeik leírásából, és a párbeszédeikből nagyon jól kijön, de a cselekedeteikből nem. Legalábbis Claryéből semmiképpen. Biztos nagyon depressziós amiatt, hogy beleszeretett egy fiúba, akiről kiderült, hogy az édes testvére, na de álljon meg a fáklyás menet! Akkor miért is áll le Simonnal??? Van az a rész, amikor Simonnal smárolnak az ágyon, utána kimegy a mosdóba, és látja, hogy ragyog az arca, és ezt annak tulajdonítja, hogy biztosan szerelmes meg boldog. Simonba! WTF???:OOOOO Itt valami nagyon nem stimmelt nekem, és nagyon örültem, amikor ennek nagyon gyorsan vége lett.
Ami viszont nagyon tetszett, az az volt, hogy Jace hozta a ”teszek mindenre” viselkedését, ahogy vártuk is tőle. Őt nagyon jó ábrázolja Clare, és az én okokat és második jelentéseket kereső agyam az ő viselkedése mögött nagyon jól meg is találta a szenvedést, amit Clare nagyon néha, nagyon rövid időre a felszínre is hozott, így nem éreztem azt, hogy csak belemagyarázom a könyvbe, hogy szenved és igazából tényleg leszarja.
A könyv elején megjelenik a Lightwood gyerekek anyja, aki nekem nagyon nem szimpatikus. Teljesen az egyik biosztanárra emlékeztet az iskolából, akit még életemben nem láttam mosolyogni. Szóval mivel Jace nem mond el senkinek semmit arról, hogy mi is történt igazából Valentinenal, Lightwood-mami kedvesen kiteszi a szűrét, ami Jacet csak még jobban elvégja a külvilágtól, és még jobban tesz mindenre, és az első útja egy bárba vezet, ahog jól össze is verekszik egy csomó vérfarkassal. Ekozben történik az a gyászos jelenet amelyiknél a gyomrom forgott: Clary és Simon csókolóznak:SSSSS
Aztán Jacet még egy inkvizítor csoda vezér dolog is bezárja a némavárosban börtönbe, ahonnan Clary, Isabelle és Alec mentik meg miután Valentine lemészárolta a néma testvéreket:)))
A legjobb része a könyvnek a Jace  Clary kapcsolat leírása. És a látogatás a tündérkirálynőhöz:))))) a leges legjobb rész!!!! Meg utána, amikor Jace szobájában vannak, és Jace megnyílik egy pillanatra Clarynek, aki visszautasítja, mondván, hogy inkább lenne a testvére, mint, hogy ne legyen vele, és akkor Jace megint bezárul. Ezt nagyon szépen írja le Clare.
Az egyetlen dolog amit utáltam az, hogy nem jelent még meg a harmadik része Magyarországon amikror olvastam,  és meg kellett rendelnem Angliából, és várni több, mint egy hetet az folytatásra!!! Ha már akkora kényelem van, hogy már ki is adták, akkor tessék elmenni, megvenni és elolvasni, MERT KIHAGYHATATLAN!!!!!:))))))))))))))))))))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése