2011. július 6., szerda

Cassandra Clare - City of Glass

Honnan hallottam róla?
Ha már Csontváros, akkor Hamuváros és ha már Hamuváros, akkor mivel nincs lefordítva City of Glass:))))
6/5
Miért?
Imáááádooooom!!!!!!!! Annyira jó most így nosztalgiázni, és visszagondolni arra a nyárra, amikor olvastam:)))))) Egész Szicíliából nem láttam semmit, mert a fejem bele volt temetve ebbe a könyvbe, de megérte!!!! Egyszerűen nem tudtam letenni!!!! Komolyan mondom. Az első fejezettől kezdve. Clare óta talán egy olyan író könyvét olvastam, aki ugyanilyen jól írna, és az Kate Morton. Na de térjünk vissza a könyvhöz.
A történet elején New Yorkban vagyunk, Jace próbál Simonnal szövetkezni, hogy terelje el Clary figyelmét, és aztán vegye rá, hogy maradjon New Yorkban, amíg ők Idrisben tevékenykednek. Azért van szüksége Simon segítségére, mert Clary ebbe ugye semmi pénzért nem menne bele, mert meg kell találnia Ragnor Fellt egy varázslót, aki meggyógyítja az anyuját, és ez a faszi csak Claryt ismeri fel Jacet nem, ezért kell Clarynek menni. Na, de miközben Jace Simonnal egyeztet, megtámadják az intézetet, Simon megsebesül, és egyetlen lehetőségük van a menekülésre, és az az, hogy elmennek a portálon keresztül, amit Magnus nyitott. Viszont alvilágiakat nem látnak szivesen Idrisben + Simon a napon jár vámpír létére ami mindenkit gyanakvóvá tesz, míg végül le nem csukják, mondván, hogy biztos Valentinenal cimbizik, és tőle kapta a különleges naponjárás képességét kémkedésért cserébe.
Clary viszont meglátja, hogy Jaceék elmentek nélküle és nagyon mérges lesz, ezért a képességeit használva nyit egy újabb portált, és ő is elmegy Lukekal.
Na ennyi legyen elég! Nem akarok Spoilereket írni, mert nagyon szar, ha valaki tudja előre ennek a könyvnek a történetét. Az egyik barátom megkért, hogy meséljem el neki, hogy miről szól, mert ő nem tud angolul ergo nem tudja elolvasni, és most, hogy megjelent mondta, hogy nagyon jó volt, de jobb lett volna, ha nem tudja.:)))
Najó még egy dolog Sebastian!!!! Imáááádom!!!!!
Oldalszám: 492. ( angol!!! magyarról fogalmam sincs )
Amit különösen imádtam: AZ EGÉSZET!!!  Najó, ha nagyon kell mondanom valamit, vagyis inkább valamiket, akkor az a Clary - Jace részek. a Wayland birtokon a füvön, meg amikor együtt alszanak, meg a végén Jace monológjai...:))))) annyira gyönyörűek!!!! És Sebastian!!!! ;)))) nagyon ott van!!!!:))))))))
Sírós: A történet nem, de felfgoni a tényt, hogy vége az nagyon is! Én a tengerparton kezdtem el sírni, bár ez nem mérvadó, mert én mindenen tudok:'))))))
A másik dolog ami sírógörcsöt kaptam az az volt, hogy Clare trilógiának szánta. Emiatt egy hétig teljesen a padlón voltam, amikor is felmerészkedtem a honlapjára, és megláttam, hogy a City of Fallen Angels ki lesz adva következő évben!!!!:)))) Akkor nagyon megkönnyebbültem!!!:)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése